wtorek, 28 czerwca 2016

Wakacje

Cześć!
Przepraszam, że tak długo nie pisałam nie mogłam znaleźć veny , wybaczycie mi prawda?  Dobra do rzeczy już jestem pewna kogo zabieram na działkę: Apple, Charli i Duchess. Mam tyle jeszcze stroi do zrobienia... jeszcze zostało mi:
  • torebka x1 (Chali
  • plecak (Duchess)
  • dla każdej sfeterek
  • dla każdej strój (pareo, bluzeczka)
  • spódnico spodnie dla Charli
  • sukienka dla Duchess
  • strój dla Apple
  • dla każdej walizka 
i...Chyba to już wszystko do zrobienia...
Życzenia:
Życzę Wam wesołych długich akacji, żadnych złamań i nie przecięcia się nożyczkami ( tak jak ja to zrobiłam xD ) 
Jeszcze raz was przepraszam za to nie pisanie =(
Do napisania <3 
 

4 komentarze:

  1. Wybaczyć jej czy nie wybaczyć? Oto jest pytanie!
    A tak na poważnie to cieszę się że wróciłaś, może teraz uda Ci się troszkę "odświeżyć" bloga ^^ Tylko nie zostawiaj go samego na tak długo! No i mam nadzieję, że w kolejnym poście będzie jakaś sesja ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak będzie sesja, ale teraz nie mogła , ponieważ na drugim komputerze nie mam mojego folderu ze zdjęciami bo pierwszy ty musiałaś zająć.

      PS. To w końcu mi wybaczasz? =3

      Usuń
  2. O, Amy powróciła! ❤
    Będę wyczekiwać całokształtu z tych rzeczy do zrobienia ^^
    I zgodzę się z Shy, że faktycznie przydałaby się jakaś wakacyjna sesja z Twoimi pannami c:

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taaak...Właśnie powiadomiłam i zrobiłam zdjęcia panienkom (jak się dowiadują o tym) ich reakcji i nie tylko =I

      Usuń